Powered By Blogger

czwartek, 22 marca 2012

Z serii małe co nie co - mały zwierzyniec :)

Cześć ! Dziś pierwszy dzień mojego blogowania. Zaczynam od błyskotek, co nie znaczy, że panowie nie mogą tu zaglądać. Chcę podzielić się z wami moimi trzema nowymi naszyjnikami:) Elementy zwierząt teraz w modzie, a i jakoś teraz modne jest noszenie "dużych łańcuchów" to i ja postanowiłam zaopatrzyć się w nie.
Oto i one :








         Urocze są..:)










Jelonka wybrałam ze względu na to, że jest w herbie mojego miasta :) bardzo pięknego miasta Łomża :)




Sowa takie mądre ptaszysko..może z nią wyglądam troszkę poważniej..




No i ważka. A ją wybrałam, bo jest taka jakaś inna..Ma swój mały - wielki świat..:)












To by chyba było na tyle na dziś. Hm..nie wiem czy ktoś to w ogóle przeczyta, czy tu ktoś zajrzy..To nic. Mimo wszystko do"zobaczenia" :) 


Ania.

1 komentarz: